reklama

Slzy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

po líci ti slza steká,

stáva sa z nej silná rieka,

tvoj hlas sa láme, upadá,

ako v skalách divá kaskáda,

tvoja slza v svetle žiari,

ako biely diamant pravý,

len si slza kľudne teč,

nezraníš ma ako meč,

tečieš totiž prúdom smiechu,

čistá si a si bez hriechu,

symbol šťastia týchto dní,

a tí šťastný to sme my,

pradiem z teba hebkú sieť,

teč si slza, teč si hneď,

napojím ja tebou kvety,

budú rásť, kým nepoviem ti,

teč si slza ,teč si ďalej,

ďalšie kvety smiechom zalej,

teč si slza, len si teč,

pretni tmu sťa jasný meč...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napoj slza, napoj svet,

sladšia si jak včelí med,

poraz slza poraz smäd,

zmeň môj pád,zmeň ho v let,

teč si slza celé veky,

až kým bude diamant mäkký,

priteč slza potom späť,

obíjme ťa náš smiech hneď...

A tak slza tiekla tam,

kde ja zo sĺz more mám... 

Maroš Dzurinka

Maroš Dzurinka

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu